CHAAA Sötnosar !!!! <33

Just nu sitter vi på skype (:, Och Maqziibooii gråter för att han har en massa engelska tills imon, han tjatar t.om på mig att jag ska hjälpa han ;o, det är helt sjukt likzom, han får ju faktiskt ta och göra sina egna läxor !! eller vad säger ni ? (:

imon så ska jag och maqz Lana @ my place :) ! Det ska bli väääldigt kul ;) !
hur kvällen ska se ut det vet vi inte riktigt än (:, det får vi slänga in ett inlägg lite senare om ;) !

Pusss på er :) <33

P.S  Glömde sääga att jag skulle skriva om frida med (:  Hej frida ! :) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

På josefine foxmans blogg såg det ut som att ni hade skrivit på msn, kan jag få hennes msn om ni har?

2009-12-10 @ 18:51:24
Postat av: Oggeboooii

Hej du (:

Nej jag kan tyvärr inte ge ut hennes msn sådär, du får helt enkelt vända dig till hennes blogg och fråga (:

2009-12-10 @ 18:57:33
Postat av: Anonym

jag har frågat henne men hon svarar aldrig, snälla ge mej den nu!!!??

2009-12-10 @ 20:50:52
Postat av: Oggeboooii (:

Okej, Men då får du tyvärr inse att hon inte vill, eller så har hon bara inte sett det (:

<3

2009-12-10 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0