Dålig dag !



Hej ! Ni får ursäkta våran aktivitet här på bloggen, det ska skärpas ! lovar (A)

Den här dagen har varit skit rent ut sagt ! dagen började med matte och det är ju aldrig roligt.. Sedan hade jag och maqz samtal med våran naturkunskaps lärare (ska inte säga hur det gick). Aja, sedan skulle vi iaf se bio ! Och den skulle börja 12.40 prick !! Så jag och maqz kom dit vid 12.35 och tänkte att det var hur chill som helst, Men nej nej ! klart att bion hade börjat !!! så det var helt mörkt och vi såg inte ett skit när vi skulle sätta oss. Och som salt på såren så missade jag träningen idag !! Eller missade och missade, jag gick och la mig runt 17.00 pga att jag hade ont i huvudet så tänkte jag vila upp mig till träningen började (19.00) Så vaknade jag 19.44... GREAT !
Nu kan nog inte dagen bli sämre iaf ! känns skönt !

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw stackars lilla oskar ;(

2010-01-28 @ 13:27:36
Postat av: Anonym

hahah ! sorgligt nästan

2010-01-29 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0